עורך דין משפחה | עורך דין משפחה ברחובות | מתמחה בכל דיני המשפחה

עורך דין משפחה

מיכה אהרוני: עורך דין משפחה

 
למשרדנו ניסיון רב בטיפול תיקים של דיני משפחה!


משרדנו מספק מגוון רחב של שירותים מקצועיים בתחום של דיני משפחה, כגון: פירוק שיתוף בבית המגורים, הסכם של גירושין בהסכמה, גישור משפחתי, תביעות של חלוקת רכוש, הסכמי ממון, איזון המשאבים וחלוקה של זכויות סוציאליות בין בני הזוג בעת הליך הגירושין.


צרו קשר לקבלת ייעוץ מעורך דין משפחה:
 

כתובת: הרצל 163, רחובות, קומה ב'

משרד: 086766988
פקס: 08-8563680
נייד:  
052-758-1999
דוא"ל: office@aharoni-law.org.il

 

עורך דין משפחה  - אכיפת הסכם גירושין!

כדי שבני זוג יתייחסו  ברצינות הראויה להסכם גירושין שהושג ביניהם, נוקטים בתי המשפט ביד קשה בנושא של בקשות לביטול או שינוי הסכמי גירושין, כדי לא להפוך את המסמך החשוב והקובע הזה "לבר שינוי", כל אימת שנופל על אחד מן הצדדים רעיון חדש או תחבולה, כיצד להפר את ההסכם או לבקש לשנותו- ולעיתים רק כדי לגרום נזק וצער לצד השני. נקמות לא חסרות בהליכי גירושין.

אם מי מהצדדים אכן מפר את הסכם הגירושין, לצד הנפגע יש זכות לפעול בערכאות השיפוטיות העומדות לרשותו כדי לתבוע את איכפת הסכם הגירושין,וזאת מומלץ לעשות ע"י עורך דין משפחה במומחה בתחום.

כאשר בני הזוג עומדים לפני פרידה, יש ביניהם לעיתים מחלוקות רבות בנוגע לחלוקת הרכוש המשותף, למשמורת הילדים, דמי מזונות הילדים וכו'. פעמים רבות כאשר צד אחד רוצה לסיים את הפרשה מהר, הוא עלול להסכים לחתום על ההסכם מבלי להבין לעומקו את הדרישות העתידיות ממנו למשל של דמי המזונות, אך במציאות לא יוכל לעמוד בהם כלכלית.

אי תשלום המזונות הוא הפרה של הסכם הגירושין ומאפשר לצד הנפגע, פתיחת תיק בהוצאה לפועל בגין אי תשלום מזונות וכן הגשת בקשות לסעדים זמניים כמו צווי מניעה ועיקול על חשבון הבנק של החייב.

את כל הבקשות והצווים הללו, צריך לעשות עורך דין משפחה ורצוי זה שינסח את הסכם הגירושין, כדי שיוכל לייצג נאמנה את הצד הנפגע.

 

עו"ד משפחה וצווים בהליכי גירושין!


עורך דין משפחה שהוא בדרך כלל מומחה לגירושין, יכול להגיש בקשות על הוצאת צווי מניעה שונים שמטרתם למנוע קיפוח צד כלשהו בהסכם. תפקידו של עורך הדין אם כך, הוא "לסנן" מהבקשה לצווי מניעה את עיקרי הדברים, ולהבין אם אכן החשש שהלקוח שלו יפגע הוא אמיתי, והצד השני עלול למכור את האוטו, להעביר את הדירה על שמו, למשוך כספים מחשבון הבנק ועוד.

אם יש חשש כי למשל הגבר עלול להימלט מהארץ ואז האישה עלולה להישאר עגונה, או שהוא מתכוון להימלט מחוץ לגבולות הארץ, כדי להימנע שתשלום דמי המזונות, יוכל עורך דין משפחה שמייצג את האישה להגיש בקשת צו עיכוב יציאה מהארץ, צו עיקול על רכוש (בארץ או בחו"ל), צו עיכוב יציאה מהארץ וצו חיפוש לאיתור של חפצים מסוימים.

מטרת הוצאת צווי המניעה היא למנוע מאחד מבני הזוג לבצע פעולות "מזיקות" ברכוש המשותף, כדי שיזכה ביותר מהמחצית המגיעה לו, ובכך יפגע בזכויותיו של הצד השני, וכן לפעול משפטית כדי למנוע ממנו  לבצע פעולות כספיות ואף "להבריח" כספים המיועדים לתשלום דמי המזונות.

ניתן להוציא גם צו מניעה לאכוף את הסכם הגירושין, כדי ששני הצדדים יבצעו אותו כלשונו. וניתן לאכוף הסכם גירושין בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה, ללא כל קשר לסמכות השיפוטית בה התקיימו הליכי הגירושין.

 

עורך דין משפחה והסכם ממון!


כאשר הסדירו ביניהם בני זוג את נושא הרכוש בהסכם ממון עוד לפני הנישואין, אזי במקרה של גירושין פועלים על פי הרשום בהסכם הממון עליו חתומים שני בני הזוג והוא גם אמור לקבל תוקף של פסק דין.

עפ"י חוק הסכם ממון, יש לחלק בחלוקה שווה את הרכוש והכספים שנצברו במהלך חייהם המשותפים של בני הזוג, אולם למרות החוק, לא תמיד מסכים צד כלשהו לוותר על מחצית הרכוש, ואז מתחילה סוג של מלחמת תביעות הדדיות בין בני הזוג.

גירושין אינו תהליך נוח ונעים כלל ועיקר, אולם אתם יכולים לחסוך לעצמכם ולילדים שלכם הרבה הוצאות, עוגמת נפש ונזק, אם תפנו לעורך דין משפחה שיוכל לעזור לכם לנהל את הסכם הגירושין שיקנה לכם את מירב זכויותיכם.


 

אלטמן קידום עסקים
דף הבית טלפון