עורך דין תעבורה רחובות | מתמחה בזיכוי מנהיגה בשכרות, בפסילה ועוד | מיכה אהרוני

עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה- מיכה אהרוני

עורך דין תעבורה
עו"ד אהרוני מיכה ועורכי הדין במשרדו, בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי תעבורה, נהיגה בשכרות, תאונות עם נפגעים, קנסות תעבורה ומשטרה, נקודות, ועוד...

 

המשרד מספק שירותים משפטיים בתיקי תעבורה, כגון: נהיגה בשכרות, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, פסילה מנהלית, נהיגה בפסילה, מהירות מופרזת, דיני תעבורה.

לקבלת ייעוץ מעורך דין תעבורה
 

כתובת: הרצל 163, רחובות, קומה ב'

משרד: 086766988
פקס: 08-8563680
נייד:  
052-758-1999
דוא"ל: office@aharoni-law.org.il

 

 

עורך דין תעבורה – לא כל עבירה גוררת עונש!


עורך דין תעבורה הוא עורך דין מומחה אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

 

שירותיו עורך דין תעבורה


עורך דין תעבורה מסייע באנשים שמואשמים בעבירות תחבורה מכל סוג שהוא. תחום התחבורה הוא תחום רחב ועמוס בפרטים, ולכן במקרה של עבירת תעבורה מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין אשר מתמחה בתחום התעבורה ולא בעורך דין כללי, משום שיש צורך בידע רב ובמקצועיות גבוהה על מנת לסייע במצבים אלה. לא תמיד יש צורך בעורך דין תעבורה. במקרים של עבירות תנועה קלות, המאמץ אינו משתלם. אולם במקרים שבהם העונש הצפוי הוא מאסר, או קנס כספי משמעותי, מומלץ מאד לשכור את השירות של עורך דין תעבורה, אשר יכול, בעזרת שיטות שונות, להפחית באופן משמעותי את העונש המוטל על הנאשם, ובמקרים מסוימים אפילו לבטל אותו לחלוטין. לפעמים עורך דין תעבורה מוצא דרכים מיוחדות להקל או לשנות את השיפוט של הנאשם, בדרכים שאינן מוכרות לאדם פרטי, ולכן ישנה חשיבות גבוהה לסיוע של עורך דין תעבורה.

 

דוגמא לסיוע של עורך דין תעבורה


אדם אשר מואשם בנהיגה בשכרות, ואשר מסופקות הוכחות, כמו בדיקת "ינשוף", לאשמתו, הוא אדם שבדרך הטבע יואשם וייענש בכל חומרת הדין. אולם עורך דין תעבורה יכול לבטל את העונש, באמצעות דרכים כמו הוכחה שבדיקת הינשוף לא הייתה מהימנה בזמן הבדיקה, באמצעות הוכחה כי לשוטר לא הייתה סיבה אמיתית לבצע בדיקת ינשוף, וכן הלאה. דרכים משפטיות אלה עשויות לזכות את הנאשם לחלוטין, ובמקרים אחרים להקל באופן משמעותי את עונשו.
אלטמן קידום עסקים
דף הבית טלפון