לצפיה בטאבלט יש לסובב את המכשיר לוחב

עורך דין ברחובות

אהרוני מיכה – עורך דין ברחובות

מחפש משרד עורכי דין שיעניק לך שירות מסור ומקצועי? משרד עם וותק וניסיון רב? התקשר אלינו וקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין אהרוני מיכה בעל תואר 2 במשפטים עם ניסיון רב שנים ונצחונות בתיקים קשים במיוחד.

התמחויות מגוונות בתחומי המשפט!

חלוקת תחומי העיסוק של עורכי הדין, מביאה אותנו להרבה מאוד התמחויות ותתי התמחויות, וכך יוצא שכדי למכור את הדירה אתה תצטרך עו"ד אחד, אם חלילה תתגרש, תחפש עו"ד משפחה, אם יישלל ממך רישיונך, תצטרך לשכור את שירותיו של עו"ד לענייני תעבורה ואם תרצה לקנות דירה, הגעת כבר לעורך דין הרביעי במספר והיד עוד נטויה.

יש היום מגמה הולכת וגוברת של איחוד תחומי התמחות תחת קורת גג אחת וזאת כדי לחסוך ללקוח התרוצצות בין מספר עורכי דין בשל עניינים משפטיים השונים זה מזה בתחומיהם ודורשים ידע ומומחיות ספציפית.

אבל אם יש לך עורך דין שאת ההתמחות שלו עשה במשרד בו היו מספר התמחויות הרי שהוא עצמו הופך לבעל מטריה רחבה של שירותים לתחומים שונים.

עורך דין הוא בדרך כלל אדם שאתה רוצה ויכול לסמוך עליו ולכן, אם אתה שוכר את שירותיו של עו"ד בקשר למשל לקניית דירה ואחר כך יש לך איזו בעיה משפטית בתחום התעבורה, יהיה לך קל הרבה יותר לפנות לאותו עו"ד שעשה לך את חוזה הקנייה והתברר כאמין ומקצועי, כדי שיטפל לך גם בבעיית התעבורה- במידה ויש לו יכולת וידע גם בתחום המשפטי הזה.

למציאת עורך דין בנס ציונה

גירושין ומשפחה זה הולך ביחד!

הליכי גירושין נובעים מדיני המשפחה ומשום כך עו"ד לתחום הגירושין הוא לרוב עו"ד משפחה מומחה בתחומו שמבין ובקיא בכל דיני המשפחה ומסוגל להוביל את הצדדים, שמעוניינים בהסכם גירושין, להסכם טוב ונאות לשני הצדדים.

עו"ד גירושין גם מנסח וכותב הסכמי ממון בין בני זוג ואם גם כאמור בקיא בחוזים הוא יכין לכם את הסכם קניית או מכירת הדירה שלכם, ואם תזקקו לשירות של גישור במסגרת היחסים שלכם, יתכן והוא גם בקיא ויוכל לתת לכם את השירות הזה.

למציאת עורך דין בראשון לציון

צריכים עורך דין? אנחנו כאן בשבילכם
תוכן עניינים
עורך דין משפחה

עורך דין משפחה – אכיפת הסכם גירושין כדי שבני זוג יתייחסו ברצינות הראויה להסכם גירושין שהושג ביניהם, נוקטים בתי המשפט ביד קשה בנושא של בקשות לביטול או שינוי הסכמי גירושין, כדי לא להפוך את המסמך החשוב והקובע הזה "לבר שינוי",

קראו עוד >>
צו הפטר

בקשה לצו הפטר צו הפטר הוא צו שמסיים באופן מעשי את ההליכים אשר ננקטים כנגד אדם שהוכרז פושט רגל. המשמעות של צו הפטר היא פטור משאר חובותיו של החייב, כאשר המטרה היא לאפשר לפושט הרגל להתאושש מן הנפילה הכלכלית שלו

קראו עוד >>
ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך – משרד עורכי דין אהרוני מיכה אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מה עלול להוליד יום, ומה תהיה יכולת התפקוד שלו בעוד מספר שנים. לפיכך, במציאות זה האפשרות של ייפוי כוח מתמשך הפכה להיות נפוצה ומבוקשת. חשיבותו

קראו עוד >>
צריכים סיוע משפטי?

השאירו פרטים ואנו נשמח לסייע לכם!