לצפיה בטאבלט יש לסובב את המכשיר לוחב

פשיטת רגל

מהו הליך פשיטת רגל?

פשיטת רגל הוא הליך שנועד לסייע לאנשים אשר נקלעו לחובות רבים, להוצאה לפועל ולבעיות כלכליות חמורות, באופן שלא מאפשר להם לחיות בצורה תקינה ולשלם את חובותיהם. פשיטת רגל היא הליך שנועד לסייע לחייב לשלם את כל חובותיו בצורה הטובה ביותר, וגם לשקם את עצמו ולחזור לחיים כלכליים תקינים, ובמקביל – לסייע לנושים לקבל את כספם. עו"ד אהרוני מיכה מסייע ללקוחותיו בכל התהליך של פשיטת רגל.

תהליך פשיטת רגל – הסבר מורחב

תהליך של פשיטת רגל מתחיל בהגשת בקשה לבית המשפט, להיות מוכר כפושט רגל. בית המשפט ממנה, במרבית המקרים, כונס נכסים, אשר דואג לרשום את כל הנכסים השייכים לחייב ולנהל אותם בצורה היעילה ביותר, על מנת להפיק מהם סכומי כסף שבאמצעותם ניתן יהיה להחזיר את חובותיו של החייב לנושים – או לפחות את חלקם.

במהלך התהליך של פשיטת רגל החייב אינו יכול לצאת מהארץ, ופעולות כלכליות שונת שלו מוגבלות, על מנת שניתן יהיה לסיים את התהליך בצורה הטובה ביותר וללא תקלות. בסיום ההליך של כינוס הנכסים, כאשר כל האפשרויות לתשלום החובות של החייב מוצו בצורה מלאה, ניתן להגיש בקשה לקבלת צו הפטר, אשר נועל את ההליכים של פשיטת רגל, ולמעשה פוטר את החייב מתשלום שאר החובות שלו, על מנת שיוכל לשקם את עצמו מבחינה כלכלית.

למידע אודות שיקים חוזרים

פשיטת רגל בסיוע משרד עו"ד אהרוני מיכה

התהליך של פשיטת רגל הוא תהליך מורכב וקשה עבור החייב – כמו גם עבור הנושים. לכן, כאשר מגיעים למצב שבו יש צורך בהליך כזה, חשוב מאד לבצע אותו בליווי ובסיוע מקצועי של עורך דין אשר מתמחה בתחומים של פשיטת רגל. עו"ד אהרוני מיכה עוסק בתחומים של פשיטת רגל מכל הכיוונים – הן מצד פשוט הרגל והן מצד הנושים, ומשמש גם ככונס נכסים. עו"ד אהרוני מיכה הוא בעל ניסיון רב בתחום, והוא מלווה את לקוחותיו לכל אורך התהליך, עד לקבלת צו ההפטר ולתשלום כל החובות.

שקועים בחובות? עומדים בפני תיקים של הוצאה לפועל? רוצים לפתוח בהליכי פשיטת רגל? בואו עוד היום לקבל את הסיוע המקצועי של עו"ד אהרוני מיכה!

צריכים עורך דין? אנחנו כאן בשבילכם
תוכן עניינים
צו הפטר

בקשה לצו הפטר צו הפטר הוא צו שמסיים באופן מעשי את ההליכים אשר ננקטים כנגד אדם שהוכרז פושט רגל. המשמעות של צו הפטר היא פטור משאר חובותיו של החייב, כאשר המטרה היא לאפשר לפושט הרגל להתאושש מן הנפילה הכלכלית שלו

קראו עוד >>
עורך דין משפחה

עורך דין משפחה – אכיפת הסכם גירושין כדי שבני זוג יתייחסו ברצינות הראויה להסכם גירושין שהושג ביניהם, נוקטים בתי המשפט ביד קשה בנושא של בקשות לביטול או שינוי הסכמי גירושין, כדי לא להפוך את המסמך החשוב והקובע הזה "לבר שינוי",

קראו עוד >>
איחוד תיקים

בקשה לאיחוד תיקים אנשים אשר נקלעים לחובות, עלולים לא פעם למצוא את עצמם במצב קשה, בו יש נגדם תביעות רבות לתשלומי חובות, ואף מספר תיקים הפתוחים נגדם בהוצאה לפועל. ישנה אפשרות של איחוד תיקים בהוצאה לפועל, שנועדה להקל על התשלום

קראו עוד >>
צריכים סיוע משפטי?

השאירו פרטים ואנו נשמח לסייע לכם!