לצפיה בטאבלט יש לסובב את המכשיר לוחב

שיקים חוזרים

טיפול בשיקים חוזרים

המערך הכלכלי בישראל מאפשר לאנשים לשלם כספים במגוון דרכים. ניתן לשלם בכסף מזומן, או בתחליפים של כסף מזומן, כמו באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות הוראות קבע בנקאית או באמצעות שיקים. שיקים הם למעשה שטרי חוב, ובהם הוראה לבנק שבו נמצא חשבונו של המשלם, להוציא כסף מחשבונו ולהעביר אותו לחשבונו של האדם שלו שילם – בעל עסק, חנות וכדומה. עו"ד אהרוני מיכה מטפל במצבים של בעיות שונות בתשלום, כמו בעיה של שיקים חוזרים.

שיקים חוזרים – מה זה אומר?

שיקים חוזרים משמעותם שיקים שהבנק לא כיבד, מסיבה זו או אחרת. שיקים חוזרים עלולים לחזור מסיבות שונות. הסיבות הנפוצות ביותר לשיקים חוזרים הן טעות בכתיבת השיק, או אי כיסוי של השיק – כלומר שאין די כסף בחשבון על מנת להוציא מתוכו את הסכום הרשם על השיק.

שיקים חוזרים גורמים לעוגמת נפש רבה הן למשלם והן לאדם שקיבל את השיק. המשלם נדרש לשלם עמלה לבנק עבור החזקת השיק, כאשר גובה העמלה משתנה על פי הסיבה שבשלה הוחזר השיק, ואילו האדם שקיבל את השיק אינו יכול לקבל את התשלום המגיע לו, והשיק שבידו הופך לחסר תועלת.

למידע אודות איחוד תיקים

טיפול בשיקים חוזרים

במרבית המקרים, אם שיק שקבלתם חזר, תוכלו לפנות אל הלקוח ששילם לכם, באמצעות הפרטים הקיימים על השיק עצמו, ולבקש את התשלום מחדש. מרבית השיקים החוזרים נובעים מטעויות אנוש, ואדם שחזר לו שיק לרוב ידאג בהקדם לשלם את חובו. אולם ישנם לא מעט מקרים שבהם הלקוח אינו יכול לשלם, ואף מקרים של מרמה ושל מתן שיקים שמלכתחילה ידוע שלא יכובדו. במצבים אלה יש צורך בסיוע של חברת גביה או של עורך דין, על מנת לקבל בחזרה את הכסף.

למידע אודות איך פותחים תיק הוצאה לפועל

טיפול בשיקים חוזרים עם משרד עו"ד אהרוני מיכה

עו"ד אהרוני מיכה מטפל בשיקים חוזרים בצורה יעילה ומקצועית, ודואג ללקוחות שלו לכספים המגיעים להם. עו"ד אהרוני מיכה דואג ביעילות לכך שהמשלם יאלץ לשלם את סכום השיק וההוצאות הנלוות להחזרה.

חזרו לכם שיקים? קיבלתם תשלום בשיק שחזר? עו"ד אהרוני מיכה יסייע לכם לקבל את הכסף המגיע לכם בצרוה הטובה ביותר!

צריכים עורך דין? אנחנו כאן בשבילכם
תוכן עניינים
עורכי דין בחולון

מציאת עורך הדין בעיר חולון היום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין בחולון. מדובר על עיר מרכזית המכילה בתוכה כמות עצומה של בעלי מקצוע שונים ומגוונים. חשוב רק לזכור כי כל עורך דין יהיה שונה ממשנהו ברמת ההשכלה שלו, רמת

קראו עוד >>
רכישת דירה מקבלן

5 נקודות חשובות טרם רכישת דירה מקבלן חלומו של כל ישראלי הוא להיות בעל דירה, כאשר דירה חדשה מקבלן הופכת את החלום לנוצץ ואטרקטיבי יותר. בשנים האחרונות הבניה של הדירות החדשות בישראל עלתה משמעותית וישראלים רבים בוחרים לפנות אל הקבלנים

קראו עוד >>
איך מתכוננים למכרז במקרקעין

ניגשים למכרז מקרקעין? כך תתכוננו אליו בצורה נכונה השאלה איך מתכוננים למכרז במקרקעין עולה המון במשרדנו -אחת הדרכים לקדם את העסק ולגדול היא על ידי הגשת מועמדות למכרז. אם זו הפעם הראשונה שלכם, חשוב שתכירו את הכללים והחוקים הנדרשים כדי

קראו עוד >>
צריכים סיוע משפטי?

השאירו פרטים ואנו נשמח לסייע לכם!