לצפיה בטאבלט יש לסובב את המכשיר לוחב

ירושות וצוואות

דיני ירושות

כל אדם שנפטר ומשאיר אחריו נכס או רכוש בדמות ירושה, צריך לחלק אותו בצורה מושכלת בין הגורמים השונים כאשר כל צד מחפש לעצמו איך הוא יכול לקבל את המקסימום שאפשר.

בעקרון קיים חוק ירושות הקובע איך תחולק הירושה בצורה הגיונית כאשר בני משפחתו של הנפטר עומדים לפי הסדר הבא: בן זוגו של הנפטר מקבל חצי מן הנכסים, ושאר הילדים מתחלקים שווה בשווה בנכסים הנותרים. סוגיה זו סבוכה בדרך כלל היות ויש סוגי נכסים רבים שלא יכולים להתחלק ויש יחסים בין בני משפחה שמפירים את החוק היבש.

למידע אודות מכירת דירה

עו"ד לענייני ירושות

לשם כך קיים עו"ד לענייני ירושות שכל תפקידו לדאוג לחלוקת הירושה באופן שווה. הוא מיומן בכל סוגיות אלו ובקי בחוקי הירושות ובכל החוקים בכלל. עו"ד הוא גורם חיצוני שמסוגל לפסוק בצורה עניינית למי מגיע מה ומדוע, ומה יהיה חלקו היחסי של כל אחד.

אנשים רבים מעדיפים לכתוב בעצמם צוואה כי הם לא רוצים שרכושם יחולק בצורה שרירותית על פי חוק הירושה. אם אכן נכתבה צוואה יש לפרט בה את כל הרצוי כדי שאכן עו"ד יתייחס לנאמר ויפעל על פיו. גם במקרה בו שני בני הזוג נפרדים ביניהם, חשוב שיכתבו בירושה באופן ברור וגלוי מה יהיה חלקו של כל אחד מהם ברכוש עבור ילדיהם, כדי למנוע אי בהירות.

למידע אודות עורך דין לקניית דירה

התמחות משרד אהרוני מיכה בירושות וצוואות

כאשר ישנה ירושה ויש לחלק אותה לבני המשפחה, חשוב לפנות אל עו"ד מקצועי שמתמצא בתחום הירושה. ירושות יכולות להיות עסק יקר מאד ובעל חשיבות כספית וערכית, חבל להפסיד רק בגלל חוסר הגינות או צדק ולהישאר עם משקעים.

מוזמנים לפנות אל משרדנו שהוא בעל ניסיון וותק בתחום, הוא בקי בנושא הירושות ויודע איך להתייחס לכל תיק.
גם במקרים סבוכים במיוחד בהם ישנם סוגיות משפחתיות רבות יכול עו"ד מיכה אהרוני למצוא את האור בקצה המנהרה והעיקר ומעל הכל – היחס האנושי והנכון לכל אדם באשר הוא הופכים אותו לעו"ד הכי מבוקש.

צריכים עורך דין? אנחנו כאן בשבילכם
תוכן עניינים
עורך דין משפחה

עורך דין משפחה – אכיפת הסכם גירושין כדי שבני זוג יתייחסו ברצינות הראויה להסכם גירושין שהושג ביניהם, נוקטים בתי המשפט ביד קשה בנושא של בקשות לביטול או שינוי הסכמי גירושין, כדי לא להפוך את המסמך החשוב והקובע הזה "לבר שינוי",

קראו עוד >>
שיקים חוזרים

טיפול בשיקים חוזרים המערך הכלכלי בישראל מאפשר לאנשים לשלם כספים במגוון דרכים. ניתן לשלם בכסף מזומן, או בתחליפים של כסף מזומן, כמו באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות הוראות קבע בנקאית או באמצעות שיקים. שיקים הם למעשה שטרי חוב, ובהם הוראה לבנק

קראו עוד >>
רכישת דירה מקבלן

5 נקודות חשובות טרם רכישת דירה מקבלן חלומו של כל ישראלי הוא להיות בעל דירה, כאשר דירה חדשה מקבלן הופכת את החלום לנוצץ ואטרקטיבי יותר. בשנים האחרונות הבניה של הדירות החדשות בישראל עלתה משמעותית וישראלים רבים בוחרים לפנות אל הקבלנים

קראו עוד >>
צריכים סיוע משפטי?

השאירו פרטים ואנו נשמח לסייע לכם!